Pakej - Pakej Percutian Murah Di langkawi 2015

Kami menyediakan pakej - pakej percutian murah dan mampu milik bagi tahun 2015 di Pulau Langkawi. Kami beroperasi di Kuah Langkawi.(Tidak termasuk ketika musim LIMA langkawi dari 16 March - 21 March)

Antara perkhidmatan yang disediakan ialah :
* Hotel/Motel/Homestay/Resort/Apartment Reservation
* Car/MPV/Van/Bus Rental
* Group, honeymoon, family package
* Snorkeling/Diving
* Underwater world (20 pax above)
* Island Hopping
* Mangrove Tour

Kami juga ada menyediakan pakej-pakej menarik untuk percutian anda.

Pakej Budget Untuk 2 Orang
Pakej Family
Pakej Budget Untuk Family
Pakej Santai
Pakej Hotel/Motel Budget Min.2 pax
Pakej Group Min.38 pax

Antara tempat -tempat menarik yang boleh anda kunjung bila berada di langkawi.

Pantai Cenang
Pantai cenang terletak kira-kira 20 minit dari jeti kuah. Pantai yang kerap dikunjungi oleh pengunjung kerana pantainya yang cantik dan pelbagai aktiviti pantai boleh dilakukan seperti banana boat dan mandi pantai. Terdapat juga banyak pilihan tempat makan, kedai kraftangan dan souvenier serta kedai bebas cukai.


Pulau Dayang Bunting
Pulau dayang bunting berusia lebih 280 tahun dan pulau kedua terbesar selepas Pulau Langkawi. Mitos pulau ini mengisahkan anak kepada sepasang putera dan puteri raja mangkat sebaik sahaja dilahirkan.Oleh kerana sang puteri sangat sedih dan kecewa, beliau telah menyemadikan mayat anaknya di dalam air tasik ini.


Oriental Village & Cable Car
Cable car di langkawi adalah yang terpanjang dan tertinggi asia tenggara. Diliham oleh tun dr mahathir mohamad.Cable car langkawi atau lebih dikenali sebagai panorama langkawi terletak di atas gunung mat chincang kira 1000 meter dari aras laut.


Underwaterworld
Di underwaterworld langkawi anda boleh melihat & mengenal pelbagai spesies hidupan laut seperti jerung dan pelbagai ikan lain, terumbu karang dan penguin.


Telaga Tujuh & Air Terjun
Telaga tujuh dilatari dengan keindahan dan keajaiban alam di mana terdapat air terjun yang turun berasal dari tujuh punca air terjun semulajadi yang berlainan. Hutan hijau yang merimbun mengelilingi air terjun tersebut menambahkan lagi sentuhan kedamaian kepada keindahan alam semulajadi.


Bird Paradise
Syurga bagi penggemar & peminat burung.Pelbagai spesies burung dan hidupan liar.


Mangrove Tour
Menyusuri sungai melihat keindahan alam.